۱۳۹۵ بهمن ۵, سه‌شنبه

طراحی سایت چرا؟

واقعا چرا باید طراحی سایت انجام بدیم؟

این سوالی هستش که با مطالعه این مقاله به جواب آن خواهید رسید.
طراحی سایت چرا؟
طراحی سایت چرا؟
اجازه بدید اول بریم سر بحث نوع های طراحی سایت
چند نوع طراحی سایت داریم؟ مشخصا خیلی زیاد هستن
خوب ما چه نیازی داریم؟ خوب اینم که با خوندن مقالات موجود میتونید بهش جواب بدید و باید خودتون بهش برسید
من میخوام یه سایت داشته باشم که محصولاتم رو بفروشم از اونجا و بعدش واسش پستش کنم! خوب خیلی هم عالی شما نیازتون یک فروشگاه اینترنتی هستش که تخصص ما هستش

من نمیخوام سایتم پرداخت آنلاین داشته باشه و ماشالله کلی پول از کسب و کار خودم دارم و مشتری های خودم رو هم دارم فقط میخوام که تو اینترنت هم معروف بشم و شرکتم رو برام معرفی کنید! ای به چشم شما هم نیاز به یه سایت معرفی شرکتی دارید تا خدمات خودتون رو تو اون معرفی کنید عکس و فیلم بزارید از شرکتتون و درباره ما و این جور چیزا

خوب من یه پزشک هستم میخوام سایتم رو تبلیغ کنم تا بیمارهام بیان از سایت خودم وقت ملاقات بگیرن و من بتونم نظارت داشته باشم! این هم مشکلی نیست شما نیاز به یه طراحی سایت پزشکی دارین

و یا هر نوع از این سایت ها که نوع هاش خیلی خیلی زیاده و همش رو نمیتونم اینجا بگم بهتون

به نظرم هر کس باید یه سایت برای خودش داشته باشه تو اینترنت و استعداد و خدماتش رو به همه معرفی کنه باور کنید ما تو بهینه سازی سایت یا همون سئو سایت یه سری شگفتی ها داشتیم که باور نمیکنید مثلا یه محصول خیلی خیلی عمومی که تو همه جا هم هست یه جوری بود که من که سال ها تجربه دارم گفتم اصلا امکانش نیست این بفروشه اومدیم و شروع کردیم و تو نتایج آوردیمش بالا

باور نمیکنید همون محصول از جاهایی فروش داشت از خارج هم حتی سفارش میگرفت پس دید خودتون رو محدود نکنید که این محصول نمیفروشه ما تو جهان این همه آدم داریم حال هر کس با دیگری یکی نیستش که پس میتونید با معرفی و تبلیغات کالای خودتون کلی فروش داشته باشید و از این وضع کساتی بیرون بیاید.

اکثرا همین الان پاشی و بری به بازار و یا همین بقال سر کوچتون صحبت کنی میبینی که طرف میگه بابا وضع خرابه بازار خرابه اصلا هیچی فروش نداریم مردم قدرت خرید ندارن و اینطور کلمات رو میگن بهت باور نمیکنی پاشو برو بپرس یا شاید خود تو از همون آدما باشی 🙂  خوب ببینید ما مطالعه نداریم نوآوری نداریم تو کسب و کارمون روز به روز داره از کسب و کار شما تو شهر به وجود میاد و هر لحضه رقیبانتون دارن مشکلاتی که تو کسب و کار شما هست رو رفع میکنن تا مشتری به اون ها جذب بشه و یه نکته رو هم بگم مشتری بی وفا ترین فرد هستش که تو این دنیا میشناسید نگید من مشتری هام رو دارم و فلان
بزارید براتون مثال بزنم
من یه آرایشگر میرفتم که از کارش هم راضی بودم بعدش دوستم بهم گفت من میرم فلان جا گغتم باشه یه بار میریم تست میکنیم رفتم از اونجا خوشم اومد گفتم بابا اون مغازه تو محله ما چی بود خداییش این عالیه کارش و فلان بعد دیگه رفتم پیش اون تو اینستا یه پیجی رو دیدم که آرایشگر بود تو نزدیک محل کار من دیدم این ویدیو میسازه عکس میزاره خیلی طرف تو کارش وارده و یه جورایی تخصصی و علاقه مند این کار هستش و کارش رو با عشق انجام میده رفتم یه بار پیش اون دیدم که بابا اون قبلیه چی بود دکونش انگار کاروان سرا بودش کلی دوست بود تو مغازش و آدم راحت نبود ولی اینجا وقتی به آدم وقت میده سر وقت کارت رو انجام میده و طرز برخوردش هم خیلی خوب بود قبلیه بد دهن هم بود حالا
بله به این شکل هستش اگه فردا یکی روببینم که از این بهتر هستش حتما میرم پیش اون چون من میخوام بهترین کار رو برام انجام بدن و هزینه میدم خوب
دقیقا این مورد هم در کسب و کار شما هستش
یه مورد دیگه رو هم بگم ما دوستانی داریم که اینا یه بار این کار رو انجام دادن توسط گروه هایی که اصلا تخصص ندارن و یه چیزی یاد گرفتن و هی همینطوری کپی میزنن و این به کار نمیاد  بله یه بار طراحی سایت کرده و اصلا حتی تاثیری نداشته رو فروشش و دیگه بهش میگی طراحی سایت طرف انگار فوش بهش دادی خوب عزیز من تو اصلا طراحی سایت رو درست و اصولی انجام ندادی هم نوع سایتت هم اینکه تبلیغاتش خیلی مهم هستش الان تو اینترنت هم عین مغازه ها کلی سایت هستش طرف میاد بررسی میکنه خوب بود میخره نبود میره یکی دیگه به همین  راحتی
پس کار رو باید به کاردون بسپارید ما نمیگیم کاردون هستیم ولی با تجربه ای که تابه کنون به دست آوردیم میدونیم که چه طوری براتون سایتی راه بندازیم تا براتون سود آور باشه و به ما هم فوش ندید بعدش 🙂
امیدوارم که تا الان فهمیده باشید اهمیت فناوری چی هستش تو جامعه ما هم که جهان سوم هستیم به تازگی داره جا باز میکنه و اثراتش رو خوب میدونید با اومدن گوشی های هوشمند کلا رابطه ها بهم خورد و کلی امکانات به شما و کسب و کار شما داد یه بحث هم باید بگم اونم اینکه طراحی سایت انجام میدید باید با هر دستگاهی متنساب و واکنشگرا باشه یعنی اینکه به سایت شما با هر سایز مانیتوری میرن محتواتون رو به بهترین شکل نشون بده تا مشتری و کاربر که داره سایت شما رو میبینه یه تجربه خوب از سایت شما داشته باشه که ما تمامی این موارد رو در طراحی سایت هامون انجام میدیم.
جمع بندی: طراحی سایت خوبه لطفا انجامش بدید تا فروشتون رو بیشتر کنید 😉
دگر خدمات:
طراحی سایت در تبریز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر